Mush-a ring dum-a do dum-a da

Hej mina kära vänner som lyssnar på mina fina låtar jag lägger upp.
Har skärt mig i fingret jätte kul kanske du tänker eller åå stackars dig usch ska jag ringa ambulansen?!?
Men är faktiskt inte ute efter sympati utan ville bara skriva att jag har skärt av en bit av fingret på samma ställe som jag skar mig förra gången, men då skar jag i nageln och längre in så det inte sluta blöda haha men nu är skin biten kvar men usch kanske inte ska skriva det haha! ;)
Btw är jag totalt såld på Wasp låt jag la upp igår lyssna gärna (om inte du tillhör dom som lyssnar).

Tycker denna bilden är fin. Det var min nagel för några årsedan, det är taget mitt på dagen men det var blixt på mobilen så det blev lite flashigt.

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Skurit heter det!!! men besök gärna min blogg ändå :)

2010-10-19 @ 19:02:46
URL: http://danies.blogg.se/
Postat av: Anonym

dumt i vilket fall ju!!!

2010-10-19 @ 19:58:58
URL: http://angelicahighonlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0