Paradise hotel

Hade huvudvärk förut och det hade jag haft sedan jag slutade praktiken alltså typ 15.00, för jag fick det efter vi ätit lunch inte kul, men nu är det borta men hjälp av en liten hemlig kur heheheh! ^^
Såg på Paradise hotel och jag hatar det så mycket att jag måste se på det!
För det första alla pratar den där jävla "språket" Stockholmska och det är riktigt jävla grov sådan! Har bara lust att sätta en stor jävla tejp bit på tjejerna munnar. Det är inte dialekten som är största problemet utan hur dom pratar alltså att dom använder sig av: typ, bah m.m. det stör mig så mycket för det är vuxna människor som är med i tv och så ska dom inte prata.
Sen är programmet i sig löjligt!
Ända gången det har varit bra var när det var det Amerikanska som sändes för det var helt underbart, med äkta kärlek, drama, inga löjliga personer bara helt underbart, det sändes när jag gick i typ fjärde klass.
Paradise Hotel

Kommentarer
Postat av: DANIELA

FUCK OFF!! bäst är det

2010-10-11 @ 22:31:47
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0