But I guess that's why they say

"Every rose has its thorn"....... hade den på hjärnan i morse så har små sjungit på låten lite då och då.
Men i slutet kommer det en annan låt och tar över min hjärna, en låt som spelades på Rock klassiker precis innan felhörningen och det var "Patience" med Gun n´roses, och där har den suttit sen kl. 13.30 kanske. Men saken är ju den att Rock klassiker lyckades få in två väldigt mysiga låtar i min hjärna så jag tackar dom. ;)
(Lyssnar på Rock klassiker varje morgon och därifrån har jag fått dom på hjärnan).
(Första nämnda låt med Posion.)


(Andra nämda låt med Guns n´roses.)

Två väldigt mysiga låtar att sluta och börja dagen med! =)

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Hahahah hade every rose has its thorn på min top list förra veckan .... :P

2010-10-13 @ 18:08:11
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0