Varför kriga?!?!!

Idag kommer det hem två soldater från Afghanistan båda soldaterna är skadade och måste bort från kriget.
Tro det eller ej men en av killarna är pappas chefs son och han måste abortera bort vänster benet. Att detta händer på samma dag eller får reda på det är ju helt sjukt, det med pappas kompis hände antagligen för några dagar sedan.
Det får mig att inse att livet är kort, min morfar mår dåligt och har antagligen inte så långt kvar även om det är ett mirakel att han klarat fyra hjärtinfarkter, jag älskar min morfar otroligt mycket! Fan vilken deprimerande kväll det blev nu då jag är glad att pappa har Elisabeth iallafall. =)
Sen i min åsikt tycker jag vi ska skicka hem varenda jävla soldat får det jävla landet även om det som håller på att hända där är väldigt väldigt hemskt! Fast vet inte det är en svår fråga för det som händer är hemskt och Sverige borde inte blanda sig i varenda jävla liten sak som händer i världen men vad är min åsikt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0