"We need men who can dream of things that never were."

Jag kom hem till ett....... städat rum?!
Aa det gjorde jag faktiskt brukar vara ganska ovanligt när jag åker till mamma men nu minns jag faktiskt att jag fick ryck och städade förra veckan.
Har ett riv märke på mitt bröst och på magen funderade en stund vad det kom från men är faktiskt från katten mobbar han en del så han blir väl lite sur.




Ska faktiskt dissa en sak idag, något jag ogillat hela mitt liv men bara stör mig mer och mer på, just för att folk typ gillar det. -.-
Gissa tre gånger......... ää ger upp jag skriver var det är, och det är : Dansband

Hela den jävla musik stilen kan ju ta sig själv i röven och dränka sig seriöst finns inget värre!
Men det värsta av det är att människor gillar det!? Ja, det är en på min praktik, hans son ska starta ett jävla dansbands band (säger man så???!!!) och hans son är yngre än mig, jag dööööör!
Nä ska inte dissa för mycket folk dissa säkert mig så.
Men erkänn att det är jävligt onödigt med dansband ändå, eller kanske ska skriva dansbands kampen.



Sååå läskigt är det =O
(bjuder på den;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0