"Don't be afraid to go out on a limb. That's where the fruit is."

Är på så grymt störande humör idag....... höstdeppig. -.-
Har änna tappat lusten till det jag längtar till typ studenten och all sån skit vill bara sätta mig i mörkt rum och lyssna på WASP typ. Gillar inte den känslan för den är så grymt obehaglig!
Känner dessutom att jag tänker förmycket och behöver ändra mig vardag.
En sak har jag kommit fram till och det är att Lunch restauranger är slappa men inget absolut inget för mig, jag är så att jag behöver en liten ändring i vardagen så kvälls tider ja tack! ;)
Mn man ska inte klaga medans man lever, sa den döde mannen!
(har ingen aning om man ens kan säga så men vi kör på det.)
VAR TVUNGEN EFTERSOM DET INTE FINNS NÅT SNYGGARE TYP. ;)

Kommentarer
Postat av: DANIELA

hahaha älskar deras bleka faces :D:D:D

2010-11-03 @ 20:33:14
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0