18 and life you got it!

Det förra inlägget kan veka rasistiskt men den uppfattningen jag har om SD är inte rasistisk utan den är så den ska vara asså lite skärpning, eftersom deras frågor är pansionen, krminalitet och invandringen. Den handlar inte om att dom ska skicka ut folk utan minska den eftersom vi har hög i sverige, men skit samma jag har mina åsikter.

Idag är det 3 månader kvar till jag fyller 18 och det får mig att tänka på 18 and life haha!
Just nu står jag och sminkar mig efter som jag ää skippade min lektion på 30 min för att jag inte orkade 2 timmars håltimma. Mamma kommer hem på torsdag och jag vill inte se henne för hon har vart borta i 3 veckor i Turkiet. -.-
Sen åker Daniel,Jimmy och pappa iväg till England för att se på liverpool, det var nästan så att Jimmy inte komiväg för han kom på att hans pass hade gått ut men det är fixat nu, det kallar jag att inte ha kontroll på läget. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0