Glad glad glad bara massa glad!! =D

Just nu är jag jätteglad  hoppas ingen förstör min glädje min lycka och min icke stress! =D
Det är nämligen såhär att jag och Madelen har börjat med vårat projekt arbete och det är jag jätte glad för. Iallafall har vi kommit rätt långt och vi hade tänkt att gör om ost, så idag gick vi till en ost affär som ligger i saluhallen. Vi frågade lite om dom kanske kunde hjälpa oss lite med att göra en eller nåt, och han lät posetiv på saken och gav oss ett nummer till chefen, som förövrigt min faster känner.
Iallafall går detta framåt och tack gode gud för det annars hade jag varit alldeles för stressad för att göra något annat, nu kan jag iallafall slappna av och tror faktiskt Madde är lika glad som jag. ;)


Detta firar vi med en snygg bild på Slash!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0