Hang myself when I get enough rope

Aj vintern är påväg och min eksem med aj aj.
Tänkte ha lite Rocky mys i natt så nu sitter jag framför brasan och ska se tredje filmen.
Jag gillar verkligen att jag har en brasa i rummet ett stort plus. Här ska jag sitta i vinter iallafall, bör bara skaffa en ludde till för det hade passat perfekt (Ludde= mysig matta på ikea).
Tror jag måste tvinga iväg pappa och Bettan till Ikea för väggarna här nere är väldigt vita sen vill jag kunna läsa. Det som behövs är: läslampa, tavla, en ludde, en till tavla och en guld fisk hade också vart mysigt. ;)

En ludde inte svårare än så.

ag och mina jävla fiskar men fick är kul att säga, säg "fisk". ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0