If I die tomorrow

Nästa vecka går jag ut på praktik vilket kommer väldigt lägligt med tanke på att jag redan börjar tröttna på skolan. Haha har gått en månad är ledig en gång i veckan har en lektion på måndagar, har mer eller mindre halv dagar och jag är redan trött great! (Y)
Iallafall ska jag till en lunch restaurang och jag fick SEB kan nog bli rätt intressant tror jag personalen verkade trevlig via telefon iallafall, ska dit på onsdag och prata med dom. Det sämsta är att jag kommer börja 07.00 men kommer då sluta senaste 16.00 tror jag, okej inte toppen dagar men att jobba är en annan grej. Dock har vi fått en jävla pärm som verkar hur jobbig som helst. -.-
Visst är dom snygga, sånt yrke skulle man haft :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0