It's not how I planned it

Nej den blev inte sämre utan bara bättre. Om jag ska vara ärlig har jag inte var såhär glad på väldigt väldigt väldigt länge, för detta är äkta glädje. Detta har jag faktiskt Madde att tacka som jag vart med hela dagen.=)
Åkte till liseberg och såg The baseballs och det var nog det roligaste bandet jag sett live och det menar jag verkligen. För det första är dom från tyskland och pratar kul så som tyskar gör sen var dom verkligen sig själva.
Mycket glädje idag och allt har vi att tacka madde men även slumpen. ;)
Några bilder jag tog dom flesta blev inte så bra för det var min mobil jag hade att ta kort med. ;)

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Åh gud din header! muuuuums...

2010-09-03 @ 16:58:07
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0