He had a heart of stone

När jag stod i köket och gjorde mat någon gång runt mat tid, hade jag datorn bredvid mig och spelade just när min bror kom in 18 and life som jag kan varje ord i vilket han också klagade på haha älskar sånt.
Nä, finns faktiskt inget bättre än att laga mat till bra musik.
Är lite halvt trött på all politik eftersom jag är lite punkig av mig och bryr mig. Haha dumma Ebba grön som fick mig att bry mig.
Ska faktiskt lägga mig i sängen och störa den söta katten och läsa lite ur min Guns bok.
"Tycker den är pricken över i." Texten är rätt och klippet aa haha gillar den låten och aa Ebba Grön vilket underbart band det var!!(Y)

Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: yes, en mycket härlig känsla ;)

2010-09-20 @ 15:17:44
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0