Love hurts

Vilken jävla dumpning: "Vi måste prata....jag känner att vi kommit ifrån varandra. Det är dock inte du, det är jag. Jag behöver tid och ta reda på vem jag är. Vi båda har förändrats så mycket... Jag känner att vi behöver ta en paus, träffa andra. Ska vi kalla de öppet förhållande? Snälla bli inte arg... Jag vill inte skiljas, Jag älskar dig för mycket för att förlora dig för alltid! <3"

Trodde fan hon hade skrivit fel.
För dom som inte vet är detta om Elle, och vi har vart gifta på Facebook ett tag nu men nu i detta nu dumpar hon mig för en annan va fan är det då??

((Detta är ett litet skämt))
Nu är allt bra och vi båda är singlar eller kanske inte båda.


Vi som var så lyckliga!:'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0