You can have anything you want But you better not take it from me

Skulle kunna hugga av min högra hand (är ändå vänster hänt) för att få gå tillbaka till 80-talet och bo i LA, gå på sunset strip och lyssna på alla bra band.
Så som Guns n roses innan dom blev kända följa deras väg uppåt, Mötley Crue såklart samma där följa vägen upp, W.A.S.P när dom kasta kött m.m.
Dessutom följa alla dess anti rock mammor fy fan va sköj det hade vart!!!
GnR hade vart mäktigt att se överhuvudtaget med tanke på hur talang fulla alla dom killarna var/är dessutom verkade dom haft jävligt roliga och vilda fester.
P.s läser min GnR bok därför
jag blir så nyfikna på dom. D.s
En av låtarna jag hade kunnat döda för att se live (med orginalet),
en annan är faktiskt Nightrain (tror folk glömmer av dem men den är riktigt jävla bra.)  =D

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Det sägs att vänsterhänta lever kostare än högerhänta :D



Men håller med dig, önskar man var född så man kunde uppleva allt vad 80-talets rock innebär :D

2010-09-30 @ 21:55:44
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0