Live your own life!

Det är krig och elände överallt varför måste folk bråka. Om man märker att man inte är omtyckt men ändå fortsätter varför slutar man inte då??!
Människor är såna antar jag, tyvärr. Själv är jag som min pappa och smiter helst från bråk, antingen är jag feg eller bara inte vill bråka bara slöseri med tid.
Fick lära mig en viktig sak på praktiken: Ha kul i livet du lever bara en gång och bli dig av med alla "vänner" som bara suger energi från dig.
Det är faktiskt jävligt smart och är precis vad jag tänker göra, tycker fler borde göra det faktiskt. Om alla gör det borde ju alla energi sugande människorna lära sig eller!!?
Fast klart man kan ju inte lära en gammal hud sitta, så det bästa man kan göra är att ha kul själv och skita i alla andra!
Men så är tyvärr inte livet vi bryr oss för mycket vad andra tycker.
Jag tycker helt enkelt inte om bråk och krig även om jag gärna vill starta ett men då tittar jag nog hellre på. ;)
Sådan fader sådan dotter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0