Poltergeist

Aah!! Blir galen skrämmer alltid upp mig själv genom att tänka på saker och ting. Alltså jag har blivit väldigt mörk rädd på senare år och har tyvärr en hatkärlek till skräckfilmer. Kom och tänka på en film som heter Poltergeist som jag såg när jag var liten första gången tänkte jag skulle se om den men seriöst vet verkligen inte om jag vågar, men jag ska!
Sen var jag och pappa på ett litet äventyr tidigare idag i ett öde hus tror seriöst jag skulle avlida svär på att det har bott någon äcklig knarkare där. När vi gick i huset var det helt plötsligt något som börja pipa, pappa trodde det var en fågel men tror det var något larm eller nåt blev iallafall livrädd så drog med pappa ut ur huset. Annars ligger huset precis vid havet as fint läge och allt. Blev dock lite paranoid när vi skulle därifrån så låste dörren. Har min teori om olika saker kan nästan slå vad om att det bott en knark kung eller nåt liknande där. Ska försöka ta kort om jag kommer dit igen Hatar sånt och alla skräck filmer bara dyker upp en efter en USCH!
Glad Påsk förresten!


Blir livrädd bara jag ser bilden FYFAN!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0