"Alltid svårt att ta adjö till något du inte vill ta adjö till."

Asså vet inte det är svårt mycket svårt att ta adjö till något man trivs med. Sen komma hem till något man är osäker på, det är riktigt svårt men thats life. Idag är det min sista dag på jobbet 11-19 jobbar jag. Kommer inte sakna jobbet men alla människor. Men somsagt det är alltid svårt att ta adjö till något man trivs med, men efter detta kommer jag öta ännufler sköna människor så är det bara.
Åker på fredag klockan 12 och är hemma halv 4 och då ska jag springa på konsert sen ska jag dö resten av veckan tänkte jag. Ska köpa mig två fiskar också och en mobil sen dö ut totalt.

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Två fiskar?! xD

2011-12-08 @ 08:52:56
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0