"Det blir aldrig som man tänkt sig"

Borde egentligen vara tacksam och glad över att vara hemma igen inte sant??
Har vart på Motörhead som va otroligt bra jävlar va bra dom va! Har även haft en jätte bra kväll med mamma då vi såg ett Svenskt band som heter Weeping willows otroligt bra röst hade han. Har även kommit tillbaka till min kära familj och mina vänner som jag saknat så.
But still det är nåt jag saknar, kanske är det grejen att bo långt hemifrån och slippa allt, eller kärleken barnen visade, eller vardagen då man slapp tänka så mycket och bara köra. Helt ärligt vet jag inte, det jag vet är att jag vill långt bort från allt vill bara flytta!
Orkar inte vara här längre inser nu hur bra jag hade det i Norge, jag levde så jag velat leva helt enkelt. Det är svårt att förklara men allt är så förvirrande gillar inte alls att vara hemma vilket jag trodde när jag sa upp jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0