Det är inte lätt när det är svårt

Kom hem idag, och saknasr redan båten. Tror det är lite för att man lever lite isolerat och slipper alla jobbiga människor, och verkligheten.
Jaja klaga kan man alltid. Men det har vart riktgit bra på båten faktiskt, alla var trevliga och glada alltid någon som hälsar även spelar ingen roll om det var kaptenen eller någon maskinist.
Kockarna var lika trevliga men lite konstiga men det gillar vi. Tror inte det är någon som bryr sig men men.
Förövrigt har jag köpt mig lite sprit, har ont i näsan och fötterna.
När jag och Emma va i keil på sista resan skulle vi gå ut i en sån rull dörr emma hann med första facket men inte jag så jag väntade, otålig som man är går man innan facket kommer så blev en smäll med näsan och huvet rätt i glaset. Emma stod på andra sida  och fick se min chockade/förbannade min och började gap skratta precis som jag.
Ingen som tycker det är kul men det var det faktiskt för om det inte hade det hade jag inte berättat det för alla då hade jag skäms. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0