Party ain't over 'til I say so, And I feel good tonight.

Herregud Happy hour och jag oj partey!!
Blidde ganska mycket igår men det var jävligt kul, bara dagen efter som inte är så kul. ;)
Jag, Emma, Louise och Sandra gick till sticky igår där träffa vi typ halva deras klass. Emma blev utslängd i 40 min och hon var lite för full. När hon kom tillbaka satte vi oss vid ett bord sedan kom mina nyfunna vänner.
Aja dålig beskrivning men det var väldigt väldigt lyckat!
Klockrena bilder helt klart! Tycker första bilden på Emma är så jävla snygg! ^^

Kommentarer
Postat av: emma

hahah naa tack för kommentaren om bilden:P hahah men du glömde en sak............DU TÄNDE ELD PÅ MITT HÅR:o hshhahhahahahahahah

2011-02-04 @ 15:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0