Nytt år, nya möjligheter och nya problem!

Hoh hoh!
Okej kanske lite väl sent nu i början av januari. Har faktiskt inte riktigt förstått att det är 2011.
Det året då jag ska flytta, tar studenten, börjar jobba och blir vuxen på riktigt. Vilket år det kommer bli jävligt jobbigt men tror det kommer finnas glädje där hela tiden. =)
Dessutom väntas konserter så som Iron maiden (okej faktiskt den ända inplanerade men kommer nog fler).
Ja, hur året har gått får ni veta om ett år men undertiden får ni gärna följa min resa genom 2011.
Låter som ett jävla reklam inslag, i mitt huvud iallafall. ;)
Har faktiskt inte så mycket att skriva men kan ju nämna att jag tagit min piercing i tungan, kan ju ta kort då den inte är svullen, typ om 3 veckor. =D
Men tror jag skall krypa djupare ner i sängen och sova imorgon blir det upp tidigt och se handboll, köpa soppa och rätt in till stan och möta upp Madde.
Bild från nyår som blev förjävlans stor för att jag bara kopiera in den men ändå! =)

Kommentarer
Postat av: da

2011-01-06 @ 11:33:07
Postat av: DANIELA

Hahaha failade med kommentaren. :(



MEN HARDCORE SUPERSTAR DÅ? DEN MÅSTE VI GÅ PÅ. EEEEEEEELLER?!?!?!?

2011-01-06 @ 11:33:44
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0