"If you can't get rid of the skeleton in your closet, you'd best teach it to dance."

På onsdag åker jag och Madde till Oslo, man måste ju se stan innan man flyttar.;)
Ja, vi åker till Oslo på onsdag, kan låta konstigt men vi tyckte det var bättre att göra det efter lovet sen är vi lediga 2 av 3 dagar också.
Vi stannar i Oslo till på söndag så då kommer vi hem till Göteborg som förvandlats till en VM stad, det är Vm i handboll för herrar. På tisdagen  kommer vi gå en heldag på handboll så antar att jag får sjukanmäla mig. Kommer förövrigt titta på så mycket som möjligt på tv, en av dom få sporterna jag blir fastklistrad framför faktiskt.
Idag var jag och såg när Jimmy och hans lag förlorade finalen i TAIK blixten, men det hade ju vart pinsamt om dom vann mot Önnerred eftersom att dom var toppade och det var inte Jimmys lag dessutom kan man inte vinna sin egen cup. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0