This is what I call my dream world

Imorgon/idag bär det av till båten för att sista pass innan vi börjar skolan. Hur jag känner över det?! Förjävligt skolan borde inte ens få finnas. ;)
Har mer eller minde spänderat dessa 6 dagar genom att se på massa Disney klassiker.
Herregud Walt Disney var ett geni seriöst man blir ju fan beroende av dom!
Min favorit är förtfarande Beauty and the beast, så fin dessutom fastnar den lite på hjärnan.
Aja annars har jag vart på Realese fest för ett band som var otroligt bra, vad jag gjorde sen är en annan sak...........! I lördags bjöd jag emma på bakis plättar som faktiskt blev rätt goda, så där satt vi och tjötade sedan såg vi på Troll haunter.
Sen har jag somsagt bara sett på massa Disney filmer fastnade liksom i den världen man vill komma till. För vem vill inte vara Askungen, Ariel, Belle, Jasmine, Pocahontas, snövit  eller någon annan i Disney världen för det första är dom prinsessor, rika, sjunger underbart, livet leker och är lätt, snygga, snygga män men framför dom har alltid något litet sött djur som sällskap och stöttar dom på vägen......... Vill också ha det!!!!!


Tycker den är så söt, såg aldrig den soma barn så blev helt kör i den nu, eller tror inte jag sett hela iallafall. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0