"A true critic ought to dwell rather upon excellencies than imperfections."

Herregud när jag läser tilbaka i min blogg inser jag faktiskt att mådde dåligt över mina föräldars skilsmässa.
Jag inte trodde det själv, men det gjorde jag.
För det fösta plågade jag mig själv genom att inte sova en sak till som jag inte ska skriva alldeles för privat. Inläggen på bloggen var ganska bittra många gånger.
Det är inte sommaren 2008 jag menar nu utan vintern 2010 då pappa skulle flytta.
Antar att jag mådde ganska dåligt över det och det inser jag nu när jag läser tillbaka.
Tror jag kände att jag mådde dåligt men förtjärnade inte att må dåligt eller ha de bra för det finns faktiskt värre saker i världen.
En sak man ska veta när man inte mår bra är: skit i all skit i världen, dom runt om kring dig för det är du som mår dåligt och världen mår inte bättre av att du plågar dig själv.
Det jag gjorde vitern 2010 var ett sätt att plåga mig själv, att sova 1 timma per natt är inte bra alls långt ifrån bra.
Folk reagerar olika jag regerade på detta sättet. En skilsmässa är aldrig bra för det är alltid barnen som hanmar i mitten alltid hur man än gör. Människor är själviska och föräldrar tänker ofta på sig själva det var det pappa gjorde iallafall, han tänkte inte alls på sina barn och såg inte att vi mådde dåligt varför skulle vi må dåligt när det var han som gjorde besuten hade vart bättre om han mådde dåligt. Män är män dom ser helt enkelt inte när saker går för långt, mamma såg det och tog det lugnare och jag älskar henne för att hon såg allt och att hon behöll huset, om vi hade flyttat hade nog ingen av oss mått bra. Men men allt i det föflutna...... eller?!
Detta är en sak som nästa varje barn plågas med och min var en bra tänk då dom dåliga.
Vuxna personer är mer idioter än vad barn är för vuxna tänker bara på sig själv, tänk p åde ti framtiden! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0