"If you live each day as if it was your last, someday you'll most certainly be right." - Steve Jobs RIP

Lyckades bränna mig på underarmen i måndags så idag fick jag ett plåster på såret.
Nämen såg ganska äckligt faktiskt. Plåten var på 228grader driekt fårn ugnen och på den hamnar min underarm inte så kul kanske. Tänkte ifall du ville veta knaske.
Har vart på en Norsk film på kino som det heter (bio) me Helena. Den va jätte bra om du får chansen att se "Hodejagaren" se den för det va både rolig, lite tragiskt och jätte spännande, finns inte så mycket som va dåligt med den faktiskt. Dock började min mobil ringa mitt i bion och jag glömde stänga av ljudet-.-, värsta va att det ar från reklam skit!
Men nu ska jag sova kul och pratas vid! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0