"Whatever the mind can conceive and believe, the mind can achieve."

Herregud har inte vart så här trött på jätte länge.
I fredags jobbade jag från halv 3 till 23.00 typ. När jag slutat tittar jag mobilen då är det en tjtj från jobbet som vill festa och frågar mig. örst sa jag nej men sedan tänkte jag efter så blev att vi tog ett glas öl. När vi satt där och prata och drack kom en kille och prata han va lite konstig men vi bestämde senare att vi skulle gå till en klubb (dock kom vi inte in det va 20 års gräns), fast vi gick inte utan ena killen betalade en limosine som vi åkte med till grünelööka (Oslos "knarkar kvarter"). Sen gick vi vidare.
Kvällen slutade halv 3 då jag kom hem.
Lördagen: Upp och jobba klockan 11 till 19 sedan ut och äta med Carro på TGI friday. Sen skulle vi gå vidare, hitta en kareoke bar men tog några timmar innan vi gick in där. Iallafall va vi där hela kvällen, hade skit kul med några killar. Sen skulle vi hem och ingen hade några pengar hmm......! Så vi gick hem med en kille som vi träffa på vägen och Carros mun sluta aldrig prata hah.
Idag har jag art med barnen hela dagen så har inte sovit något och ska upp snart igen.
Snälla tyck synd om mig!!!


Och jag älskar låten. Lyssna hela så jävla go!

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Stackars dig xD

2011-09-26 @ 00:03:37
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0