Boracay

Sheeet mannen det har gått 4 fucking veckor sedan jag börja jobba i Oslo helt vansinnigt vad tiden går fort!
Det är sjukt iallafall och gar gått så fort att jag inte insett vad jag sysslar med.
Saknar Sverige (Men trivs i Norge), Saknar mina familj grymt mycket (hela tiden faktiskt), Visst saknar jag mina vänner jätte mycket faktisk (hoppas dom saknar mig med). Det går så fort allt och det ända jag gör är att jobba hinner knappt tänka på vad jag ställt till med, men det jag vet är att jag bor i Oslo, jobbar i Oslo och trivs i Oslo.
Trodde aldrig det skulle gå så fort men nu är jag här iallafall och företaget jag jobbar på är ganska sjukt men det är roligt haha.
Hit ska vi i Vinter! ^^
jävlar vad jag längtar!!!!

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Saknar dig också. (Om jag nu räknas som en vän, hahaha)

2011-09-07 @ 08:38:12
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0